czwartek, 1 września 2011

Rozpoczęcie roku szkolnego 2011/2012 !


Nadszedł ten dzień ... dzień rozpoczęcia roku szkolnego 2011/2012 :)W tym roku spędziłam go w OREW'ie - tak jest - od 1 września pracuje jako nauczyciel wspomagający. Jestem bardzo dumna, a zarazem szczęśliwa, że będę mogła się wykazać i zaangażować. Mam ogromny zapał, setki pomysłów i energii do pracy z dziećmi z głębszym upośledzeniem umysłowym, które mam nadzieje wdrożyć. Moje pierwsze wyzwanie to ... zajęcia kulinarne, więc zabieram się do pisania programu, planu zajęć i kompletowania przepisów.
Może ktoś z Was ma ciekawe pomysły na prostą książkę kucharską, przepisy itp. materiały, które mogły by ułatwić mi pracę.

Pozdrawiam gorąco i czekam na maile !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...