niedziela, 7 sierpnia 2011

Pokaż, że kochasz!

Witam moi drodzy już z kraju! Tak, wróciłam do Polski:) Wprawdzie mój pobyt z Norwegii troszeczkę się skrócił, ale jestem szczęśliwa, że i w tym roku miałam okazje wyjechać do mojego uroczego zakątka w Ski.

Wracając do tematu posta, chce wszystkich gorącu namówić, abyście jak najczęściej okazywali swoim najbliższym to, jak ich kochacie. Jest to niezmiernie ważne...!! Sposobów na okazywanie miłości jest wiele! Czułe słówka, uściski, buziaki et cetera, ale także ręcznie wykonane prezenciki czy karteczki. Poniżej przedstawiam Wam jedną z nich, którą wykonałam dla bardzo bliskiej mi osoby.



Prawda, że uroczę? a Wy w jaki sposób okazujecie najbliższym miłość?
Ja sposobów mam naprawdę wiele, wkrótce postaram się je Wam przedstawić.

Tymczasem życzę miłego oglądania.. urlopowiczom słonecznej pogody.. a tym, którzy już wrócili do pracy, aby ta była lekka, miła i przyjemna.

Buźka!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...