środa, 23 listopada 2011

X-lecie OREW




Wielkimi krokami zbliża się wielki bal, organizowany z okazji X - lcia istnienia naszego Ośrodka. Po mimo tego, iż jestem młodym pracownikiem (w OREWie pracuje od 3 miesięcy) bardzo zżyłam się ze wszystkimi pracownikami i zaangażowałam w organizację balu.
Bal odbędzie się w najbliższy piątek tj. 25.XI.br., w związku z tym zostało niewiele czasu, a ja muszę zrobić 12 podziękowań dla Dyrekcji i pracowników!!! Gdy będą gotowe oczywiście umieszczę zdjęcia w kolejnym poście.
Tymczasem trzymajcie za mnie kciuki, abym wyrobiła się ze wszystkim, a dokładnie:
- muszę zrobić 10 zaproszeń z okazji 40 rocznicy ślubu
- 12 podziękowań dla pracowników i Dyrekcji
- oraz 2 dyplomy dla rodziców z okazji ślubu, a na dodatek w niedziele mam kolosa!
Może zna ktoś sposób w jaki można wydłużyć dobę??

Pozdrawiam

ps. aby nikt nie myślała że się lenie, stąd brak mi na to czasu, ale wręcz przeciwnie, cały czas pracuje na wysokich obrotach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...