piątek, 7 czerwca 2013

Konferencja naukowo -metodyczna w Gliwicach

Wczoraj, tj. 6 czerwca odbyła się fenomenalna konferencja w Gliwicach pod hasłem
"Arteterapia w pracy pedagogicznej, wychowawczej, terapeutycznej z dziećmi
i młodzieżą". Pomimo tego, że konferencja była płatna, wzięło w niej udział ponad 230 osób!
A wśród wielu sław prowadzących wykłady oraz warsztaty, byłam skromna ja :)
która poprowadziłam warsztat pt.: "Edukacja przez ruch - wspomaganie rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym". To mój ogromny sukces, z którego jestem naprawdę dumna :)


Ps. pozdrawiam gorąco Ewunie W. oraz Monikę O. które przyznały otwarcie do podglądania mojego bloga. Dziękuję kochane!!

Pozostałym czytelnikom życzę miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...