niedziela, 3 lutego 2013

Bożonarodzeniowe stroiki

Tak jak wspominałam w poprzednim poście, zaczynam od tych najstarszych zaległości ;) czyli dekoracji świątecznych, a ściślej - stroików świątecznych.

Zdjęcia niestety są słabej jakości, a wielu stroikom niestety nie zdążyłam (zapomniałam) zrobić zdjęcia, a wykonałam ich tego roku naprawdę sporo.
17 sztuk powędrowało do naszego OREW'u, moje mieszkanie zdobiły 2 stroiki, 1 podarowałam teściowej, 1 był dla mamy, 3 sprzedane i 2 sprezentowane bliskim znajomym. A także 4 stroiki, które powędrowały na nagrobki naszych zmarłych bliskich
RAZEM 30 kompozycji świątecznych!

Nad ich wykonaniem spędziłam ok. 20h!
Zużyłam ok. 12 sporych gałązek igliwia i wiele ozdób takich jak:
wstążki, bombki, gwiazdy betlejemskie, jemioła, czerwone jabłuszka, koraliki, gąbki florystyczne, ceramiczne donice, świece i masa różnych innych drobiazgów.

Poniżej załączam kilka zdjęć. Uwieżcie mi, na żywo wyglądały o wiele lepiej!
Pozdrawiam cieplutko












 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...