poniedziałek, 21 maja 2012

Milość nie tylko w kolorze czerwieni

Dzień Mamy tuż tuż zatem pragnę zaprezentować wszystkim kilka przykładowych kartek okolicznościowych, wykonanych właśnie na tę okazję. Mam nadzieje, ze kogoś zainspiruje do wykonania takiej samej lub podobnej:)

Jak w tytule pisze, symbolem miłość wcale nie musi być kolor czerwony! Ja wybrałam do wykonania dwóch kartek zieleń... dzięki czemu kartka stała się oryginalna.. a zielony oznacza nadzieję i tego właśnie życzę wszystkim mamom, a w szczególności mojej. Mamusiu - nie trać nadziei, wszystko się jeszcze ułoży tylko musisz w to głęboko uwierzyć:*

Kartki wykonane na ten rok dla mojej mamy jak i mamy D prezentują się właśnie tak:











A o to przykładowe życzenia znalezione na portalu, którego nazwy już nie pamiętam, a które chwyciły mnie za serce.
Kochana Mamusiu!

To Ty byłaś zawsze wtedy, kiedy Cię potrzebowałem.
Ty pokazywałaś świat i uczyłaś jak sobie radzić.
W najgorszych chwilach zawsze byłaś oparciem,
a kiedy trzeba było potrafiłaś pocieszyć.

Dlatego w tym wyjątkowym dniu pragnę złożyć Ci najserdeczniejsze życzenia i podziękować za te wszystkie lata,
które poświęciłaś na moje wychowanie.
Dziękuje również za to, że dzielnie znosiłaś moje zachowanie
i zawsze służyłaś dobrą radą
życzy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...