wtorek, 14 czerwca 2011

Kadra pedagogiczna w niemieckiej szkole

Witam!

W ubiegłym roku miałam to szczęście uczestniczyć w praktyce pedagogicznej realizowanej w niemieckiej szkole.
Było to naprawdę bogate dla mnie doświadczenie, w którym widziałam wiele różnic w polskim i niemieckim kształceniu osób niepełnosprawnych intelektualnie, ale nie o tym chciałam pisać.

Z racji tego, że właśnie jestem, może nie przy końcu, ponieważ przede mną jeszcze studia magisterskie, ale na półmetku kształcenia zainteresował mnie artykuł autorstwa pani mgr Anny Suchon "Kształcenie kadry pedagogicznej dla szkół specjalnych w Niemczech", z którego jak wynika, różnica w Polsce i Niemczech dotyczy również kształcenia Pedagogów Specjalnych.

Zapraszam wszystkich do czytania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...